lördag 9 juni 2012

Mitt sommarlooooov.....

Kom hem från jobbet för ett tag sen....

Jag har fått reda på hur jag ska jobba i sommar nu. Ja....det blir spännande att se om det går ihop för mej. Vad gör jag av lilleman när jag jobbar kväll t ex? Och när jag börjar 7....det ska va på håret att jag hinner lämna honom på fritids och sen ta mej upp till jobbet.

Förut gick bussarna förbi skolan där fritids finns men den är indragen så det är inte många turer som går förbi där längre. Jag skulle nog helst av allt behöva en barnflicka som kunde hjälpa till... Men vem fan har råd med det...??
Men, men, det är ju lika för alla. Men just när man är ensamstående så är det klurigt ibland med pusslandet....

Jag ska i alla fall vara ledig en vecka med barnen så dom får liiite sommarlov med mamma i alla fall. Så kanske man kan hitta på nånting med dom.
Det känns i alla fall bra att jag fått sommarvik. Däremot behöver jag ju inte tycka att det speciellt roligt att jobba på sommar´n.....

Nu ska jag hoppa i säng...börjar 7 i morgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar