söndag 10 juni 2012

Oh no! Not again!!

I morse när jag vaknade kände jag att nånting var konstigt och inte stämde i mitt ansikte. Det stramade och ömmade runt vänster käke....
Hasade mej ur sängen och gick in och skulle göra morgontoalett... AAAHHHH! Det var inte lönt att fråga: "Spegel spegel på väggen där...." Min vänstra käke var uppsvullen och en rodnad hade lagt sej runt. Tanden igen då!! Suck! Nää, nu måste jag bara gå....
Tänk att det ska vara samma visa vaaarje gång man ska till tandläkarn! Har gått med den här tanden i drygt 1½ år nu, men jag tror att det är dags så inte dom andra tänderna blir förstörda också...
Och jag veet ju...jag kommer ju alltid levande därifrån!! hehehe

Man vad gör man när man är sååå förbaskad rädd tandläkarn...hur snygg han än är.... hahaha

En rejäl bulle har lagt sej på käken

Ser ut som en hamster i verkligheten...
Jag antar att det blir penicillin till att börja med innan det kan bli tal om nån dragning av tanden eller vad som ska till...? Jag kanske ska dra ut den själv...? Den är ju ändå ganska lös... hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar