torsdag 1 mars 2012

Vååår!!

Vaknade, trots mina snygga neonrosa öronproppar, runt 13-tiden av att telefonen ringde. Okänt nummer....orkade inte svara.... Somnade om och vaknade 14.42! åh, va skönt. I går morse fick jag ju inte sova alls nästan. P g a mina "kära" grannar.
Men det kanske är så..at jag måste använda mina proppar för att kunna sova? Eller inbillning kanske? Jag kanske tror att jag sover bättre med proppar i öronen. Ha ha ha Ja, man vet aldrig. Dom är ju bara ljuddämpande så jag hör ju telen och om hunden skulle säga till om nån är på dörren.

Idag känns det som om våren är på väg. Varmt, slaskigt, halt.... Undrar om solen har visat sej idag? Har ju liksom sovit, så jag vet ju inte. Jag sitter med fönstren öppna. Det är nåt jag längtat efter!! Att få in nytt härligt syre i lägenheten.

Tror faktiskt jag ska få mej lite fuskbränna i år innan sommaren. Bor ju granne med ett så det är ju nära och bra. Annars får man den där känslan igen den dan det är dags att visa benen under nån klänning eller kjol.... Dessa bleka, nästan genomskinliga, vinterben... Nääää, det blir fuskbränna i år! Absolut!

Tror jag ska ta och ringa min dotter och surra lite med henne. Det var några dagar sen nu....


1 kommentar:

  1. Skulle inte kunna leva utan mina proppar! Min sambo snarkar, så hela sängen vibrerar ibland. ;)

    Unna dej lite fusksol du! Jag törs inte, p.g.a. min rödlätta hy... :(

    Trevlig helg!
    Kram Katta

    SvaraRadera