torsdag 12 juli 2012

Och vi som ingen sommar hatt´....

Denna dag började bättre än i går... hahaha lite i alla fall....
Kom på jobbet imorse och trodde jag började 7. Hm...började visst kvart i... Men men, ingen större olycka. Men hur kunde jag glömma det??

Tycker alla människor är så trötta...och trötta....inklusive jag också! Alltså, var är sooolen??? Och sommaren? Det är ju för fasen oktober ute. Byxor och jacka är ett måste annars fryser man ju. Jag tycker så synd om barnen som har sommarlov och inte kan få njuta av sommaren. Dom behöver ha energin från solen när dom ska börja skolan nästa månad. Men då kommer väl finväre förstås. Åh, vad jag känner mej pessi nu då....

Är  i alla fall glad åt att en vän till mej har fått tag i hus. Så himla fint!! Fast egentligen hade jag önskat mej det själv.. ;) Jag ser fram emot att hälsa på där sen och beundra hennes hem. Hon har så himla fint hemma.

Jag undra om Niklas vill gå i säng snart.... Han tittar på "Sommar med Ernst". Samma intresse som mamma. hihi Han bara älskar "Arga snickar´n", "Bygglov", "Äntligen hemma".... Då brukar vi mysa i soffan, han och jag.
I morgon ska Niklas på Häggen så då är det bara jag Och Alexander hemma som ska ha en riktig myshelg innan det är dags att åka till pappa efter helgen.
Då blir dom borta i tre veckor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar