fredag 15 juni 2012

Sovmorgon

Jag och Niklas sov till 8.15 i morse.  Det var härligt. Han var uppe lite länge i går kväll eftersom vi firade Sanna på hennes 23-årsdag.
Fikade frukost och sen satte jag igång med köket. Bara resten kvar då....

Vi ska väl gå en sväng på stan sen och hämta lite grejer, men jag måste vänta tills dom kommer och hämtar ett handfat som jag sålt. Det e bra att det kommer till nytta istället för att ligga i källarn och ta plats. Ska rensa ur på vinden nån dag också. Slänga, slänga, sälja eller skänka... Finns säkert massor!!

Idag har jag slagit ihjäl huur många getingar som helst ute på balkongen! Alltså...vart kommer alla ifrån???? Och dom är ju så jäkla stora när dom kommer och anfaller när man står där ute....
Haaatar getingar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar