måndag 4 juni 2012

Bye bye till fettot

Nu är jag sååå less!!!!!!

Jag bara gnäller och gnäller om hur tjock jag blivit. Inga kläder kan jag ha. Jag känner mej inte bekväm över huvud taget med min kropp.
Jag har burit och fött fyra barn, jag är 47 år om en månad så jag förstår ju att jag inte kan få tillbaka den kroppen man hade för 20  år sen liksom. Men det behöver jag inte heller.... Är rätt nöjd om jag det överflödiga som gör att det t o m är jobbigt att hjälpa lilleman på med skorna.

Min mathållning är över all kritik. känner jag mej extra tjock nån dag...ja, då äter man inget. hur fel är inte det då?? Jag ska tala om vad jag ätit idag: I morse fem mackor med leverpastej, kaffe, kaffe kaffe..... Nu i kväll gjorde jag en sallad med hallomi och turkisk yoghurt. Bra mycket bättre än dessa mackor. Nu har alla mackor åkt in i frysen och jag har inhandlat nyttig mat. Suck! Nä, nu måste det bli ändring.

I dag är första dagen på min viktresa. För nånting SKA göras nu!!

I dag väger jag 74,7 kg och jag hoppas det är sista gången som den visar dessa siffror.  Är så less på att må som jag gör pga vikten. Bye bye till fettot.

1 kommentar: