tisdag 10 april 2012

Har nyss bäddat om Niklas. Han vaknade f

Har nyss bäddat om Niklas. Han vaknade för nån timme sen och var jättetäppt i näsan, pekade i munnen och var både ledsen, irriterad och arg också tror jag. Febern verkar vara borta för tillfället i alla fall. Och det känns ju bra att han slipper den. Men förkylningarna som går nu verkar aldrig avta nån gång. Jag hör fler också som råkar ut för den gång på gång på gång... Är det samma eller kommer det nya?? Man blir ju som aldrig riktigt frisk. En annan kan ju ta det men jag tycker det är jobbigt för barnens skull att alltid vara hängig.
När Niklas var mindre så var han också så här, väldigt infektionskänslig. Jag måste försöka få honom frisk och hoppas att han håller sej där sen för den 17 april ska han till Sundsvall sjukhus. Får ska tandläkare och öronläkare undersöka honom under narkos. Och då är det ju inte så bra om han inte är frisk. Tror förresten att han inte får sövas om han inte är 100. Har jag för mej...
Vi har väntat på remissen ett tag så jag vill ju gärna att han får göra den här underrökningen. Vem vet hur lång tid det tar till nästa remiss annars...
Lilleman somnade i alla fall om när jag låg hos honom en stund. (som man nästan aldrig får göra annars) Men som det låter på hans väsande andning så kommer han att vakna fler gånger i natt...
Tror jag ska göra mej en kopp gott the. Behöver nåt varmt i mej känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar