söndag 11 mars 2012

En massa "fynd"...

Har jobbat inatt så idag har jag känt mej lite seg... Det brukar jag inte göra... Det gråa vädret som är orsak kanske?

Fick nå ryck i dag och drog fram sofforna och dammsög där bakom. Huuur kan det hamna så mycket där under soffan? Salta pinnar, ett däck från en leksaksbil, lite dun från kuddarna, en napp, två pennor och änglarnas tofflor så klart. Hm...ändå är det inte längesen jag tog därunder. Jag måste ju erkänna att jag gör det ju inte varje gång jag dammsuger.

Snart ska jag hämta Niklas som varit på Häggen i helgen. Han är så duktig när han kommer dit. Han packar upp och ska visa personalen vad han har med sej osv.
Sen plockar jag upp Mindi som varit hos Sanna och Henke inatt eftersom jag jobbat. Där trivs hon. Hon tror liksom att Henke är hennes "kille". Hon fjäskar och håller på och ska bara sitta hos honom. :)) Lustiga små liv....

Nu spelas Loreen´s (stavas de så?) vinnarlåt på radion. Den är faktiskt bra och jag tror faktiskt att Sverige kanske har en chans nånstans i år. Vore ju riktigt roligt om hon kan ta Sverige till en seger i år!!
Jag har inte följt med dom andra uttagningarna så jag har noll koll på hur dom andra lät. Har inte hört Ranelids låt heller. Eller vad han nu heter. Det snackas ju så mycket om honom och hans sång. Men han kan ju inte vara värre än Flink heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar