torsdag 9 februari 2012

Korsdrag i hjärnkontoret

Ibland står alla tankar helt stilla...samtidigt som dom snurrar för full gas...

Rimmar illa...? Jag vet... Men de e så de e.

Man försöker sortera in tankarna i fack på "kontoret" men det är precis som om dom har eget liv och bara hoppar in i fel fack. Där jag inte vill att dom ska vara.Och det är ju ganska förvirrande.  Och papperskorgen där på kontoret...den är heeelt tom. Men...? Jag har ju slängt massor som är bara skräp!!! Vart har det tagit vägen? Jag skulle nog behöva en hel container så man kan städa ur lite.Gäller bara att inse vad som är skräp och inte. Jag vill ju bara ha kvar det som är bra, som man kan ha nytta av senare, i färgglada pärmar.
Just nu är det nog korsdrag däruppe, så allt bara flyger omkring.....

Det tar tid innan man sorterat färdigt, men när det är det....mmm...skön känsla...

Jag tror jag ger mej själv ett gnistrande hjärta idag!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar