fredag 3 augusti 2012

Yes! Yes! Yeees!

Har jobbat från 7 i morse till 21 ikväll. Tog en prommis med Mindi innan jag gick hem.

Redan när jag öppnade porten kände jag doften. Doften av städat.... Började kika runt lite och mycket riktigt! Vår trapp har blivit städad. (som inte hänt på drygt 3 veckor)
Jag skrev ett långt brev till styrelsen om vad jag och grannarna tyckte om renhållningen i huset. Det lämnade jag in i förrgår. Så idag har dom nog försökt städa lite mer... Lite mer noga... Nästan all skit i hörnen på trappstegen är borta, hundkisset är borta, nästan all skit som legat sen jag flyttade in för drygt ett år sen var borta... Det var renare än förut, men inte rent. Men jag uppskattar att dom fått en tillsägelse. Och kanske styrelsen har varit hit och tittat själva hur det såg ut. Goooood!

Nä, nu blir det några Alvedon och sen ryggläge...bankar i skallen igen. Så jag hoppas verkligen inte att det blir värre. Även om man är sjuk så är det så pinigt att ringa och säga att man inte kan komma....  Så kurering nuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar