lördag 30 juni 2012

Snuvad på pizzan

I eftermiddag kom Alexander hit och ska vara i två veckor. Niklas blev jätteglad!! Till middag blev det pizza  som vi gjorde i våran "pizza maker". Måste säga att den blir helt ok.
Man kan tydligen baka i den också. Kanske vi provar  typ tunnbröd nån dag. :))
I alla fall....pizzan såg så läcker ut när den var färdig så vi tog kort på den som vi skulle lägga ut. Flera kort i olika vinklar... Så precis nu kom jag på att jag skulle lägga ut bilderna.... Jag öppnar kameran och ska ta ut minneskortet....ööh....vaaar ääär minneskortet?? Suck! Inte i kameran i alla fall! Så några  pizzabilder får ni inte se! 

Barnen sover så gott nu! I morgon börjar jag och jobba 14.00 så då ska dom vara hos Sanna. Det blir övernattning där för pojkarna eftersom jag börjar 7 på söndan. :(( Men till veckan är jag ledig så då ska vi ta vara på tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar