måndag 18 juni 2012

Miljonen är min

Jag brukar aldrig tippa eller spela på nånting. Men jag undrar om man ska testa nån dag. Ja...jo...nån trisslott ibland (läs: sällan) kan det ju bli. Hittade faktiskt en från ifjol sommar som höll på att gå ut på datumet. Där hade jag vunnit 25:-x2. Hämtade nya lotter och vann 25:-  Så man kan ju säga att jag vinner varje gång jag köper triss! hahahaha

Alexander tyckte vi skulle spela på Lotto.
"Mamma, ska vi inte spela på Lotto? Vi kanske vinner 97 miljoner."
 "97 miljoner" svarade jag. "Inte behöver vi vinna sååå mycket pengar...jag är nöjd med 75." haha

Va hemskt! Va skulle man göra med så mycket pengar?? Jag skulle ge bort mycket i alla fall. Absolut! Alltså det är otroooligt mycket pengar. Alltså...hur blir dessa människor som vinner över 100 miljoner? En annan skulle kanske bli knäpp.

 Det kan inte va nyttigt..... Eller jo.....lite kanske....? ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar