tisdag 29 maj 2012

Znoooooze

Åh, va jag är trött!! Hade ställt mobilerna på väckning och dom ringde precis när dom skulle, 6.30. Men jag säger bara: Tuuur det finns znooze! hahaha dom ringde...jag znooza...dom ringde...jag znooza... Ögonen gick inte at öppna. Famlade efter mobilerna varav en åkte i golvet. Hm... Vart tog den vägen? Det var bara att kliva upp och kolla vart det pep och pep och pep.... Jaja, då kom jag ju ur sängen i alla fall. haha 
Kände inte alls för att kliva ur sängen i morse. Men tyvärr har man ju inget val.

Fick nå knepigt i ögonen i går kväll. Allergi av nåt slag. Katija likadant. Det började när jag kom in ifrån ballis. Det blir värre när det blåser ute. Så det är väl därför jag känner mej lite trött också antar jag. Jag brukar bli det. Så idag blir det droghandeln och inskaffa lite mer Loratadin. :))

Niklas har kommit iväg till skolan och idag skulle dom åka till kramfors på bollskoj. Då får göra sin favvosyssla: åka buss! Det är nog bland det bästa han vet.
Det är väl bekant att vi brukar ta en tur med stadsbussarna...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar