lördag 26 maj 2012

Tic tic tic

Miira, hon är ju för söt hon. Idag låste hon sej på toa och kunde inte öppna... "Miira, du måste öppna dörren" sa jag. Inget svar. Sen kommer det en försiktig knackning på dörren istället. "Hajjåå" hör jag där inifrån. Hahaha Det var bara att hämta en bordskniv och öppna till henne. Där står hon på toalettlocket med ett av hennes vackraste leenden..... Ja, va säger man....

Sanna och Katija har gått ner med henne till lekparken och busa järnet så hon somnar ikväll. I går var hon som en jojo när hon skulle lägga sej. Inte ett dugg trött. Eller jo...trött var hon. Men ingen lust att sova! Så vi hoppas på bättre tur idag. Men det är väl så här på sommarn. Det är varmt och ljust och härligt. Vem tusan vill sova då?

Och till sommaren hör ju MUSIK till. Jag har en som jag har så många sommarminnen till. Jag och Agneta spelade denna LP när vi delade på en vinflaska. (fanns inte boxar då)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar