torsdag 17 maj 2012

Tappat kjolen?

Nyss när jag var ute och rastade min hund så sprang hon bort till nåt svart som läg där i en slänt... Hon luktade och gjorde sen det hon skulle. Duktig som jag är plockar jag ju upp efter mej. (efter hunden alltså)
När jag tittade närmare på det svarta som låg där i regnet, så såg det ut som en kjol!! What? Hur kan man tappa en kjol? Och vad har hänt där i slänten? hahahaha Kan man ju undra.....
Sent igår kväll så gick några utklädda studenter förbi mej (även då rastning) Glada och sjungande och lagomt runda under fötterna. Nån drog en annan tjej i en kundvagn.... Det såg riktigt farligt vingligt ut, så jag tänkte att jag stannar ute tills dom gått.....om det skulle vara så att vagnen råkade tippa med den nedtryckta flickan i. Huuuga!! Hemska tanke....

lånad bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar