torsdag 17 maj 2012

Små godingar

I eftermiddag kom mitt älskade lilla barnbarn, Miira. Då blir det full fart här. Det lovar jag! hahaha
Niklas blir så till sej när hon kommer att han kramar...och kramar...och kramar.... Till slut så blir Miira så förbaskad att hon skriker rakt ut. Ja...jo...från början kan hon ju tycka att det är mysigt, men sen blir hon less.
Men då i nästa sekund, när Niklas lugnat sej lite, vem kommer då fram och retas? hahaha Dom är som syskon mot varann. Och Niklas är ju inte riktigt 8 år alla gånger så dom kompar bra ihop. Dom är så goá med varann.

Idag tog jag ett svårt beslut angående Puzzel..... Jag tror inte hon trivs här vår lilla mammakatt. Jag har märkt att hon är inte så förtjust i barn. Då gömmer hon sej under sängen och vill absolut inte komma fram. Hon är ju lite skygg i alla fall...
Jag önskar hon kan komma till nån jättesnäll matte och husse som kan skämma bort henne med fisk och räkor. Det ÄLSKAR hon. Det måste hon få ibland. Och lättstekt köttfärs. Det känns ändå lite tungt... Stackars liten Puzzel....

Miira testar sina häftiga
Hello Kitty glasses!

Niklas tycker verkligen om att
krypa ner i en skön säng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar