lördag 19 maj 2012

Modig Puzzel

Äntligen har Miira kommit isäng en stund... Eftersom det är så pass sent på eftermiddan får det bara bli en powernap. Fast i och för sej spelar det ju ingen roll om hon är uppe en stund ikväll heller. Det är ju bara mysigt. Det är ju faktiskt lördagkvall. :))
Hon har haft roligt med Birk på eftermiddan. supergullig kille tillhörande Linda och Robban. Vi satt i köket och drack kaffe och dom här små satt i soffan i rummet och "diskuterade" nåt... Och så hade dom lille Wincent med sej också. Dom andra fyra var inte med. Skulle vart roligt att träffa Neo igen också. Det var längesen. Han, liksom min son, är född med Downs syndrom. Behöver jag säga mer?? *LOVE*

Miira har valt dagens outfit själv idag:


Orginellt...? ;))

Mamma Puzzel har lärt sej nu hur det låter när det är dags för mat. Så när matburken kommer fram och jag skakar den lite lätt då tittar hon försiktigt fram i dörröppningen intill sovrummet. Hon "bor" ju som sagt under min säng annars. Men nu har hon och dottern Vilda fått i sej lite käk i alla fall. Hon är ju en halvvildkatt så hon litar nog inte riktigt på mej. Förutom att hon vet att jag har mat. Men det tar väl sin lilla tid. Hon har bott här i 5 veckor nu...


Det är Puzzel som sitter närmast och Vilda som har krokig svans. Hon var också jätterädd från början, men det tog bara 3 veckor innan hon kom fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar