fredag 25 maj 2012

Det försvunna inlägget....

Hahaha!! Hittade det försvunna inlägget! Jag säger då de.... Nån datatekniker blir jag aldrig i alla fall!!

Idag har jag varit på habiliteringsplanering gällande Niklas. Vi har pratat om nya mål och hur vi ska komma fram till dom. Och så fick jag ju skryta lite om lilleman också...som egentligen är storkille. :))

Strålande soool som äntligen kommit. Men nog är den stark!! Redan klockan 7 i morse kände man hur det brände i ansiktet. Kan inte vara nyttigt alls. Det får bli måttliga mängder av den varan i sommar....
Fast nu på eftermiddan så har himlen varit svart och murrig. Kanske är det nån åska i luften. Det är så att man hoppas på det lite. Som rensar luften...så kan sköna solen titta fram i morgon igen! örr i teden, när man var ung, så dyrkade man solen överdrivet. Ni kommer väl ihåg kokosoljan man hällde över sej och sedan la sej och stekte den stackars kroppen i den heta solen... Oj oj oj! Visst blev man brun, men kanske är det därför jag får soleksem i dag när jag visar mej i solen? Ja, nyttigt kunde det ju inte vara....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar