lördag 31 mars 2012

Snälla huvudvärk...go away!!!Finns det

Snälla huvudvärk...go away!!!
Finns det nåt värre än migrän? Varför kan inte jag få magsjuka som alla andra? Just nu känns det som att jag hellre har det än denna huvudvärk... Det känns som om trumhinnorna ska sprängas också.
Jag har vistas med barnen som haft magsjuka, både med sonen och barnbarnet. Det jag fick var kraftiga magsmärtor, frossa och feber.
Sen jobbade jag några nätter på en avdelning med där alla hade magsjuka. Vad får jag? Jo, det började med magsmärtor igen och sen fick jag väl kuta på toa några gånger. Tänkte att jag som aldrig får magsjuka...nu åker jag dit också. Jag blev illamående på det. Ett par timmar senare är magsmärtorna nästan borta men illamåendet kvar. Sen brakar det löst! Det bara smäller till utan förvarning: MIGRÄN!! Och den verkar ska vara kvar...
Så nästa gång hoppas jag få magsjuka istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar