lördag 11 februari 2012

Kalas på kalas

Det hade fått jättebra med Niklas hos Sanna och Henke inatt. Han hade väl kommit till deras säng nån gång på natten och han sover ju som en propeller snurrar. ;P Men det hade gått bra det med.
dom hade bakat en sockerkaka tills jag skulle komma och hämta honom som vi fikade på innan vi skulle på kalas.
Hur det nu blev så ville inte Niklas alls gå på kalas... Inte på kalas?? Med tårta och fika? Nää....han var nog ganska trött antar jag. Så vi stannade en stund hos Sanna innan vi kom iväg lite senare på kalaset som var hos Nettan. Hennes minsta tjej har fyllt hela 7 år! Grattis grattis Alma!
Och tur som vi har så blev vi bjuden på middag där.
Sen efter lite lek så la sej niklas på golvet och höll på att somna så då fick vi skjuts hem av Lena som också var där. Det hade säkert tagit oss en timme hem med en så trött pojke...

Nettans Ida. Festklädd i paljetter dagen till ära.

Nettan lagar till köttfärssås och makaroner.

Min Alexander sitter och spelar på telen som vanligt. Nettans Emil tittar på.

Födelsedagsbarnet Alma fick välja sin mat idag: blodpudding. ha ha inte så dumt kanske...
Min Niklas var hungrig han. Bänkade sej först av alla.

Självklart var vår Mindi med också. Fast jag tror nästan jag fått med mej nån "Alien"-hund... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar